neděle 11. října 2009

Otevírání formulářů v hlavním okně

Na AxForu jsem narazil na nápad změnit chování AX2009 tak, aby se formuláře otevíraly vždy v hlavním okně (originální post) a ne v oknech samostatných (tedy aby se chovaly stejně jako v dřívějších verzích). Já jsem si to ještě rozšířil o ListPages a dostal jsem tak všechny formuláře pod kontrolu Tabaxu. Toto uspořádání mi vyhovuje daleko více než to standardní. Potřebuji-li pracovat s příliš mnoha okny, otevřu si další workspace a v každém workspace pak udržuji související okna. Nemusím tak řešit chaos na taskbaru pokud například pracuji ve více prostředích a společnostech. Programová úprava je jednoduchá - do SysSetupForm.init() před super() jsem přidal:
if (this.form().design().windowType() == FormWindowType::Standard
    || this.form().design().windowType() == FormWindowType::ListPage)
{
   this.form().design().windowType(FormWindowType::Workspace);
}
Prosté a efektivní. Tak to má být. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat