čtvrtek 3. června 2010

Virtual Convergence 2010

Na webu vepexp.microsoft.com/convergence2010 jsou ode dneška k dispozici přednášky z konference Convergence 2010 (předpokládám, že jen z Atlanty).
Přednášky pojednávají o Dynamics produktech, stejně jako o Office, serverových řešeních a podobně. Zatím jsem neměl čas na detailní zkoumání, zhlédl jsem jen jedno (hodinové) video Inside Microsoft Dynamics X++ a to mohu vřele doporučit. Věnuje se poněkud opomíjenému tématu garbage collectoru, zmiňuje problematická místa X++, ukazuje breakpoint podmíněný určitou hodnotou v callstacku atd. Konečně jsem se také dozvěděl, proč mají volání CLRInterop onu režiji (protože .NETové metody volají pomocí reflexe). V závěru videa se se také dozvíte, o čem se nesmí mluvit… :-)
Jen mě mrzí, že není k dispozici download. Mohl jsem využít zítřejších šesti hodin ve vlaku.

Žádné komentáře:

Okomentovat